Kundeservice
Returretten er forlænget! Alle køb kan nu returneres helt frem til den 24. januar, så du kan handle julegaver med ro i sindet.
Velkommen til vores kundeservice side. Her på siden har vi samlet alle relevante informationer i forhold til handelsbetingelser, retur og reklamation.
I Footstore.dk e-shop sælger vi sko samt tilbehør. Der sælges både til private samt erhverv i shoppen. Efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail.
Priser:
Alle priser er opgivet i danske kroner (DKK) inklusive moms.
Finder du ikke svar på dit spørgsmål her på siden, eller er du i tvivl om noget, er du altid velkommen til at sende os en mail, eller ringe til os.
Tlf: 70 70 15 22
info@footstore.dk
Betaling
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.footstore.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med www.footstore.dk indgås aftaler på dansk.
Ved køb med Viabill faktura vil du først modtage dine varer, og herefter har du en betalingsfrist på 14 dage. Aftalen om betaling hos Viabill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. For fuldstændig information om Viabills vilkår og betingelser for køb med faktura, klik her:
Viabill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler Viabill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan Viabill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål. For yderligere information om Viabill besøg www.viabill.dk. Her kan du også læse mere om Viabills beskyttelse af personoplysninger.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med www.footstore.dk indgås aftaler på dansk.
Ved køb med Viabill faktura vil du først modtage dine varer, og herefter har du en betalingsfrist på 14 dage. Aftalen om betaling hos Viabill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26. For fuldstændig information om Viabills vilkår og betingelser for køb med faktura, klik her:
Viabill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler Viabill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan Viabill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål. For yderligere information om Viabill besøg www.viabill.dk. Her kan du også læse mere om Viabills beskyttelse af personoplysninger.
Kort type
Dansk udstedt Dankort / Visa-Dankort | Ingen gebyr |
Dansk udstedt Visa Electron | Ingen gebyr |
Dansk udstedt EuroCard/MasterCard | Ingen gebyr |
Dansk/udenlandsk udstedt JCB | Ingen gebyr |
Dansk udstedt American Express | Ingen gebyr |
Udenlandsk udstedt Visa | Ingen gebyr |
Udenlandsk udstedt EuroCard/MasterCard | Ingen gebyr |
Udenlandsk udstedt American Express | Ingen gebyr |
VIABILL ( FAKTURA ) | 0.00 DKK ÅOP er 0,0 % op til 2000 kr |
Forsendelse og levering
Vi bestræber os på at levere inden for 3 hverdage og vare på fjernlager 2-7 hverdage. Hvis en vare er udsolgt, kan du skrive til os, og vi vil se om det er muligt at genbestille den til dig.
Forsendelse er fragtfri ved køb over 300 kr med GLS Erhverv og DAO pakkeshop.
Fragt priser ved køb under 300 kr:
DAO Pakkeshop 29,- kr
DAO Hjemmelevering 39,- kr
GLS Erhverv 40,- kr
GLS - Hjemmelevering 69,- kr
Fragt priser ved køb over 300 kr:
DAO Pakkeshop 0,- kr
DAO Hjemmelevering 9,- kr
GLS Erhverv 0,- kr
GLS - Hjemmelevering 39,- kr
Det kan forekomme at varer leveres, i ikke originale kasser, da dele af vores lager er i en fysisk butik.
Forsendelse er fragtfri ved køb over 300 kr med GLS Erhverv og DAO pakkeshop.
Fragt priser ved køb under 300 kr:
DAO Pakkeshop 29,- kr
DAO Hjemmelevering 39,- kr
GLS Erhverv 40,- kr
GLS - Hjemmelevering 69,- kr
Fragt priser ved køb over 300 kr:
DAO Pakkeshop 0,- kr
DAO Hjemmelevering 9,- kr
GLS Erhverv 0,- kr
GLS - Hjemmelevering 39,- kr
Det kan forekomme at varer leveres, i ikke originale kasser, da dele af vores lager er i en fysisk butik.
Fortrydelsesret
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på www.footstore.dk. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du:
a) Har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du blot sende varen retur inden 30 dage fra modtagelse med den vedlagte returseddel, hvor du tydeligt angiver, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Retursedlen finder du i pakken, og den kan også downloades HER:
Alternativt kan du benytte standardfortrydelsesformularen som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
a) Har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele
Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du blot sende varen retur inden 30 dage fra modtagelse med den vedlagte returseddel, hvor du tydeligt angiver, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Retursedlen finder du i pakken, og den kan også downloades HER:
Alternativt kan du benytte standardfortrydelsesformularen som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os på www.footstore.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
Email adresse
Vi foretager registreringen og videregivelse af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Cornett Sko ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige www.footstore.dk er Cornett Sko Aps. Oplysninger afgivet til www.footstore.dk eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din opgivne mailadresse. Emailadressen videregives ikke til andre.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtig, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@footstore.dk
Footstore videregiver persondata til Trustpilot.dk, som bruger dem til og indsamle anmeldelser om os.
Navn
Adresse
Telefonnummer
Email adresse
Vi foretager registreringen og videregivelse af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Cornett Sko ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige www.footstore.dk er Cornett Sko Aps. Oplysninger afgivet til www.footstore.dk eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din opgivne mailadresse. Emailadressen videregives ikke til andre.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtig, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@footstore.dk
Footstore videregiver persondata til Trustpilot.dk, som bruger dem til og indsamle anmeldelser om os.
Ombytning
Gratis ombytning gælder kun, hvis du bruger vores returlabel. Brug den vedlagte returlabel, eller hent en ny her: Returlabel
Hvis du ønsker at bytte til en anden vare med en prisforskel, sender vi enten et betalingslink eller refunderer det overskydende beløb.
Husk at vedlægge faktura og returseddel. Download retursedlen her. Download returseddel
Hvis du ønsker at bytte til en anden vare med en prisforskel, sender vi enten et betalingslink eller refunderer det overskydende beløb.
Husk at vedlægge faktura og returseddel. Download retursedlen her. Download returseddel
Penge retur
Returnering sker på kundens egen regning. Hvis du bruger vores returlabel, bliver 49 kr. trukket fra det beløb, du får refunderet.
Husk at vedlægge faktura og returseddel.
Du kan downloade retursedlen og returlabel her:
Download returseddel - Returlabel
Hvis du vælger at sende med din egen fragtløsning, skal returpakken sendes til:
Footstore.dk
Skrænten 10
6200 Aabenraa
Husk at vedlægge faktura og returseddel.
Du kan downloade retursedlen og returlabel her:
Download returseddel - Returlabel
Hvis du vælger at sende med din egen fragtløsning, skal returpakken sendes til:
Footstore.dk
Skrænten 10
6200 Aabenraa
Reklamation
Som forbruger har du 2 års reklamationsret. Det betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, få pengene retur eller et prisafslag, afhængigt af situationen. Reklamationen skal dog være berettiget, og fejlen må ikke skyldes forkert brug eller skadevoldende adfærd.
Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt hos Footstore.dk, skal du sende en e-mail til info@footstore.dk med en beskrivelse af fejlen og gerne et billede, hvis det er muligt. Herefter vil vi vende tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.
Når reklamationen er berettiget, betaler footstore.dk returfragten. Husk at reklamere indenfor rimelig tid – reklamerer du inden for 2 måneder efter, du har opdaget fejlen, vil det altid blive betragtet som rettidigt.
Kontakt venligst kundeservice, før du sender varen retur, så vi kan finde den bedste løsning. Vi dækker ikke fragt, som du selv har betalt, uden forudgående aftale. Husk at vedlægge faktura eller en kopi heraf ved returnering.
Download:
Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt hos Footstore.dk, skal du sende en e-mail til info@footstore.dk med en beskrivelse af fejlen og gerne et billede, hvis det er muligt. Herefter vil vi vende tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.
Når reklamationen er berettiget, betaler footstore.dk returfragten. Husk at reklamere indenfor rimelig tid – reklamerer du inden for 2 måneder efter, du har opdaget fejlen, vil det altid blive betragtet som rettidigt.
Kontakt venligst kundeservice, før du sender varen retur, så vi kan finde den bedste løsning. Vi dækker ikke fragt, som du selv har betalt, uden forudgående aftale. Husk at vedlægge faktura eller en kopi heraf ved returnering.
Download:
Returnering
Du har hele 30 dage til at returnere din ordre til os. Du skal selv betale for returfragten. Hvis du bruger vores returlabel, vil 49 kr. blive fratrukket det beløb, du får tilbage.
Ved returnering bedes du udfylde den vedlagte returseddel.
Det er dit ansvar at sikre, at varen er pakket forsvarligt ind, da du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet. Vi anbefaler, at varen returneres i den originale emballage. Hvis emballagen mangler, kan det muligvis føre til en værdiforringelse af varen.
Download
Ved returnering bedes du udfylde den vedlagte returseddel.
Det er dit ansvar at sikre, at varen er pakket forsvarligt ind, da du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet. Vi anbefaler, at varen returneres i den originale emballage. Hvis emballagen mangler, kan det muligvis føre til en værdiforringelse af varen.
Download
Varens stand, når du sender retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
TIlbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Footstore
Skrænten 10
6200 Aabenraa
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Footstore
Skrænten 10
6200 Aabenraa
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller faktura og returseddel.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger. Du kan med fordel rekvirere en returlabel ved kundeservice.
Varen sendes til:
Footstore
Skrænten 10
6200 Aabenraa
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger. Du kan med fordel rekvirere en returlabel ved kundeservice.
Varen sendes til:
Footstore
Skrænten 10
6200 Aabenraa
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på Tlf. 70701522 eller info@footstore.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr