Forlænget retur 24 Januar
Fri fragt fra 300 kr
Gratis ombytning

Forlænget retur 24 Januar

Fri fragt fra 300 kr

Gratis ombytning

Handelsbetingelser

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

I Footstore.dk e-shop sælger vi sko samt tilbehør. Der sælges både til private samt erhverv i shoppen.
Generelle oplysninger
CORNETT SKO ApS
Ramsherred 21B
6200 Aabenraa
CVR nr. 59297910
info@footstore.dk

OBS. RETURADRESSEN FOR FORTRYDELSE ER ANDERLEDES SE NEDENSTÅEND BETINGELSER FOR RETURADRESSEN.

Priser

Alle priser er opgivet i danske kroner (DKK) inklusive moms.

Betaling

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.footstore.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med www.footstore.dk indgås aftaler på dansk.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/

Viabill gennemgår og vurderer oplysningerne angivet af forbrugeren, og ved berettigede anledninger udveksler Viabill oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kreditcheck). Hvis resultatet af kreditchecket ikke er tilfredsstillende, kan Viabill nægte kunden at benytte denne betalingsform og henvise til andre betalingsformer. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til tredjemand med henblik på marketingsformål. For yderligere information om Viabill besøg www.viabill.dk. Her kan du også læse mere om Viabills beskyttelse af personoplysninger. ?

Kort type


Dansk udstedt Dankort / Visa-Dankort Ingen gebyr

Dansk udstedt Visa Electron Ingen gebyr

Dansk udstedt EuroCard/MasterCard Ingen gebyr

Dansk/udenlandsk udstedt JCB Ingen gebyr

Dansk udstedt American Express Ingen gebyr

Udenlandsk udstedt Visa Ingen gebyr

Udenlandsk udstedt EuroCard/MasterCard Ingen gebyr

Udenlandsk udstedt American Express Ingen gebyr

VIABILL ( FAKTURA ) 0.00 DKK ÅOP er 0,0 % op til 2000 kr

Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Forsendelse og levering
Vi bestræber os på at levere inden for 3 hverdage og vare på fjernlager 2-7 hverdage. Hvis en vare er udsolgt, kan du skrive til os, og vi vil se om det er muligt at genbestille den til dig.
Forsendelse er fragtfri ved køb over 300 kr med GLS Erhverv / Arbejdsplads og GLS Pakkeshop.

Fragt priser ved køb under 300 kr:
DAO - Pakkeshop 29,- kr
DAO - Hjemmelevering 39,- kr
GLS - Erhverv 40,- kr
GLS - Pakkeshop 49,- kr
GLS - Pakke til døren 69,- kr

Fragt priser ved køb over 300 kr:
DAO - Pakkeshop 0,- kr
DAO - Hjemmelevering 9,- kr
GLS - Erhverv 0,- kr
GLS - Pakkeshop 29,- kr
GLS - Pakke til døren 39,- kr

Det kan forekomme at varer leveres, i ikke originale kasser, da dele af vores lager er i en fysisk butik.

Fortrydelsesret
Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler www.footstore.dk.

Fortrydelsesfristen Udløber 30 dage efter den dag du;

a) Har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre,og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig omen aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved info@footstore.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt i din pakke og kan downloades HER. Alternativt kan du benytte standardfortrydelsesformularen som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydeligmeddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter,du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkteudgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved brug af vores returlabel, fratrækkes 49 kr fra det refunderede beløb.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Varensstand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuelforringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.Med andre ord ? du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur,afhængig af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vitilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden dahar fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Footstore
Skrænten 10
6200 Aabenraa


Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller faktura og returseddel.

Reklamation
Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt hos footstore.dk, kan du returnere varen og sende os en skriftlig reklamation på e-mail-adressen: info@footstore.dk eller pr. post til følgende adresse: footstore.dk, ramsherred 21, 6200 Aabenraa. Af hensyn til en hurtigere sagsbehandling beder vi dig inkludere en beskrivelse af fejlen eller manglen, så vender vi tilbage inden for 2 arbejdsdage. Reklamationer over fejl ved en vare skal ske, inden for rimelig tid efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. footstore.dk betaler returfragt i forbindelse med en reklamation, når denne er berettiget. NB! Husk at vedlægge faktura eller kopi af denne ved returnering af en vare.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger. Du kan med fordel rekvirere en returlabel ved kundeservice.

Varen sendes til:

Footstore
Skrænten 10
6200 Aabenraa


Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kantilbagebetale dine fragtomkostninger

Klageadgang:

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på Tlf. 70701522 eller info@footstore.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=DA

Ordrebekræftelse
Efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os på www.footstore.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E­mail adresse
Vi foretager registreringen og videregivelse af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.Personoplysningerne registreres hos Cornett Sko ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige www.footstore.dk er Cornett Sko Aps. Oplysninger afgivet til www.footstore.dk eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din opgivne mailadresse. E­mailadressen videregives ikke til andre.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtig, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@footstore.dk

Footstore videregiver persondata til Trustpilot.dk, som bruger dem til og indsamle anmeldelser om os.

Footstore.dk
Ramsherred 21
6200 Aabenraa
Tlf.: (+45) 70 70 15 22
E-mail: info@footstore.dk
CVR nummer: 59297910

Standardfortrydelsesformular

(Denneformular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøresgældende)




Til:

Footstore.dk

Skrænten 10

6200 Aabenraa

E-mail:info@footstore.dk




Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældendei forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________




Bestiltden: _______________________________ Modtaget den:_______________________________




Forbrugerensnavn:______________________________________________________________________




Forbrugerensadresse: ___________________________________________________________________




Forbrugerensunderskrift: _________________________________________ Dato:_________________

(kunhvis formularens indhold meddeles på papir)







Handelsbetingelserneer senest opdateret d. 19.03.2024